Tuesday, March 2, 2010

~sesungguhnya engkau amat berharga~

salam...

lamanya tak update kan???tanya pula hehehe a'ahlaa sometime aku ada story nak bgtau tapi kadang2 malas nak log in kat blog..tapi bila rasa nak reveal my feeling, mulalah cari sesuatu yang menenangkan dan ini adalah satu cara. Bukanlah nak dedahkan pada orang ramai tentang perasaan aku tapi at least bole redakan tekanan yang bersawang di hati. Ada juga kata kalo nak redakan tekanan di hati mohon doa...ya itu adalah satu kewajipan buat semua untuk memohon kepada penciptanya sekiranya hati dirundung duka...dalam masa yang sama meluahkan keresahan itu dalam diari elektronik ini juga boleh membantu....hehehehehehe ayat apakah ini??

ya..actually aku dirundung duka..nak kata parah taklah juga tapi sebagai manusia mesti akan rasa n penah rasa perasaan macam ni.But this is not bout bf gf ka apa....tak da kaitan dengan yg 2 hehehehe sebenarnya aku selalu takut dengan exam test ka apaka yg sewaktu dengannya..ntah selalu rasa yg aku ni tak mcm org lain yang bole buat the best among da best..huhuhuhu takut...iala sapa yg tak takut kan jika ia melibatkan masa depan diri sendiri. urm kadang2 2 ada juga kawan yang seakan - akan menekan perasaan. maksudnya kalo dia dpt mark baik dia akan ckp kat kita..wow its ok. Aku tak kisah pon coz 2 rezki dia. tapi mcm mana kalo time dia ckp 2 mcm nak takutkan anda??nak buat estim diri anda down??is it ok???huhuhuhu oh nooooo.....aku harap aku takkan terpengaruh coz aku tau rezki setiap org sudah tertulis dan hanya berusaha untuk mendapatkannya. InsyaAllah,i'll prove i can do the best. Amin.

0 comments:

~My Memories~

Daisypath Anniversary tickers